Treeni koos Eesti Hokiga!
12.04.2020
Jäähokihooaeg lõppes varem, kuid selleks, et järgmiseks hooajaks valmis ja vormis olla, ei saa treeninguid unustada. Eriolukord on hea aeg uutele liikumissõpradele treeningutega alustada ning juba kogenud sportijatele paras aeg teha nö üleminekuperiood pisut kergemate treeningutega ja panna rohkem rõhku aeroobsetele treeningutele.

Eesti Hoki  on kokku pannud treeningkava kõigile, kes tahavad liigutada end eriolukorra ajal, eekõige on kava kasulik aga hokimängijatele.

Kava on mõeldud terveks nädalaks ja koosneb 4-5 jooksu- ja lihastreeningust:

Päev
E
T
K
N
R
L,P
Trenni sisu:
30-40 minutit jooksu; kerelihaste 360
Terve keha treening; uisuhüpped
Puhkepäev
Jooks, kerelihaste 360
Terve keha treening; litri käsitlemine; redel
Puhkepäevad

Harjutustest postitame järgmisel nädalal Märt Eerme kokku pandud videod, samuti lingina siia uudisesse, mis aitavad Sul iseseisvalt treenida kogu keha, samuti lihvida ka litri käsitlemist. Soovime, et hoolitseksid tervise eest ka raskel ajal ning püsiksid terve! Kava on mõeldud kõikidele, nii noortele kui ka vanematele jäähokisõpradele.

OTSID KINGITUST

VÕI 
FÄNNIKAUPA ?

VAATA, MIDA PAKUME: 

E-POODI